Amsterdam | Gepubliceerd op: 23 april 2012
G500 roept in brief aan Ministerraad en Tweede Kamer op tot vorming van Oranjecoalitie http://pr.co/p/000ot4
De initiatiefnemers van de jongerenbeweging G500 hebben de Ministerraad en de Tweede Kamer per brief opgeroepen om de mogelijkheden te verkennen een brede hervormingscoalitie te smeden, alvorens verkiezingen uit te schrijven. Opgeroepen wordt om bij het debat dat volgt op de ministerraad een oranje button of accent te dragen, als teken van verbinding en verantwoordelijkheid. De Tweede Kamer is nu aan zet.

De brieven, die vanmorgen al werden verstuurd na de aankondiging van de vervroegde Ministerraad, kunnen worden gedownload via onderstaande adressen.

Brief aan Ministerraad: http://www.g500.nl/wp-content/uploads/2012/04/Aan-de-Leden-van-de-Ministerraad.pdf

Brief aan leden Tweede Kamer der Staten-Generaal: http://www.g500.nl/wp-content/uploads/2012/04/Aan-de-Leden-van-de-Tweede-Kamer.pdf